Today it is sunday

Vaknade när Patrik gick upp imorse för att åka till jobbet och hade svårt att somna om. Låg ändå kvar i sängen till elva. Jätte skönt. Sista dagen på lovet, och jag sitter och pluggar. Denna veckan som kommer blir det endel att göra, dock är jag ledig i en vecka efter! Sjukt skönt, då ska jag verkligen bara ta hand om mig själv för att ladda inför nästa kurs som sägs vara en mardröm.

Det är varmare idag, snön börjar smälta på taket här rakt över. Jag tänker direkt att det snart är vår, men kommer på mig själv att det bara är januari? Hm, jag får nog hejda mig ett tag till, julsakerna är ju trots allt kvar fortfarande.


Nyårspuss

Kommentarer
Postat av: ida

kursen kommer gå hur bra som helst och våren kommer fortare än vi tror :) då blire grönan mihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback