When you tell me it all will be okey

Har pluggat hela dagen idag, läst läst läst. Man kommer ingen vart känns det som, men nog lär jag mig nått hoppas jag. Jag kommer behöva sitta varje dag nu fram till sista tentan som är nästa fredag!

Jag dog lite idag när jag ringde till en av sthlms skolor för att se om min ansökan kommit fram och så. Då sa han i luren att det inte fanns någon plats till hösten tyvärr. Det var som en slag i magen rent ut sagt. Jag vågade inte ringa till de andra två skolorna efter det, utan jag väntar på breven istället.. Måste fokusera på plugget nu.
Men det är verkligen inte lätt att gå utan förväntningar, självklart förväntar jag mig att jag och Patrik kommer bo ihop till hösten, att jag ska börja på ny skola, ny stad. Jag förväntar mig allt ju. Trots att jag försöker intala mig själv att jag måste ligga lågt och vara beredd på det motsatta. Ja fy, det är inget kul alls.


Bilder från helgen i sthlm med mitt hjärta!!









Nu har jag varit ute på en joggingrunda och duschat, så jag är väl redo för en kopp te:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback