Snart natti för mig

Är faktiskt redan trött. Kan bero på att jag och mamma har varit hela dagen med syster Maja och barnen. Det är inte så jobbigt i sig, men man blir tröttare på ett annat sätt med massa barnljud och sånt runt sig! Jag låter som en gammal kärring, jag vet:) Men det har varit en mysig dag iaf, vi har promenerat till röda sten, nya varvet, sedan fikat, sedan ätit thaimat!

Och nu har jag kommit hem och duschat. LDB har en lotion med sheasmör typ? Jag fullkommligt älskar den! Är typ beroende:) Så den har jag geggat in mig i, och nu väntar nog sängen på mig faktiskt. Ska till borås tidigt imorn också på ett seminarium i etik. Så godnatt på er!


Moa när hon var en liten plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback