Oväntad ledig dag

Fick mig en ledig dag idag då mina föreläsningar var inställda! Det var faktiskt rätt skönt efter att ha jobbat hela helgen, så jag klagar inte:) Jag tog mig in till stan för att vara smakråd för syrran som var på jakt efter en klänning, som hon ska ha på en väns bröllop. Efter att ha tagit oss igenom diverse affärer så hittade vi den perfekta inne på MQ, prisvärt! Sedan åt vi god lunch ihop, pasta. Efter det var det dags att säga hejdå för då skulle Kajsa åka och jobba! Och jag åkte hem. Här hemma har jag hållt mig sysselsatt med att olja in våra utemöbler på balkongen, jag ÄLSKAR verkligen doften av nyoljat!

Nu sitter jag med en ansiktsmask på.... Vardagslyx är nått mer jag också ÄLSKAR. Ska väl sätta mig framför tv snart tänkte jag. Top model börjar kl åtta:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback