Helgen är här!

Somnade rätt tidigt igår efter en lång dag i skolan med plugg och seminarium! Fick tillbaka min tenta också som jag klarade:)! Sedan hade mamma tjejmiddag här igårkväll så jag hängde framför tvn, fick dock mycket god mat!

Idag, snart, typ om någon timme, kommer Patrik hit:) Ska bli så mysigt att spendera helgen med dig hjärtat! Vi har inget speciellt planerat, förutom ett dop på söndag! Jag hade ju hoppats på fint väder, men nej där fick jag.. Ja, vi får väl se vad vi kan hitta på! Har ni några förslag?:)


I thailand...

Kommentarer
Postat av: ida

ni är så himla söta. hoppas ni fick en trevlig helg :)

Postat av: Frida

Tack baby! Helgen var jätte mysig och bra! Hoppas du också haft en härlig helg:)

2010-05-10 @ 18:29:42
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback