BEA-utiful day

Åh denna dagen har varit bara bra! Jag har varit på strålande humör. Vaknade i morse, gjorde iordning frukost och allt, sedan började jag plugga med en gång. Har hunnit läsa rätt mycket faktiskt, läser omvårdnad nu och ja, vi kan väl säga att de jag läser är hur man ska handla i olika situationer, allt från feber, andningsbesvär, svullnader och sånt. Så kanske ni hänger med lite vad det är jag gör:)

Dagen blev ju ännu bättre när det sprack upp med strålande sol, då käka jag min goda lunch på balkongen, solade lite och pluggade där ute. Så underbart skönt. Men vad många humlor och bin det är ute!! Alla ska ju såklart flyga in också så jag får stå och jaga dom fast jag är livrädd....

Efter jag var klart med plugget så gick jag ut och jogga! Det var perfekt väder idag för en joggingtur. Nu har jag diskat, och håller på att packa, för imorn efter skolan drar jag till Patrik. Ska sova i lägenheten för första gången! Det är faktiskt riktigt pirrigt.... iih!


Min goda lunch. Mums.





Jag planterade någon blomma för någon månad sen, och titta det börjar titta upp lite grönt!!
Visste ni att jag ville bli florist när jag var liten? Det var min största dröm:) Och advokat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback