In my best dress, fearless.

Har vaknat och ätit god frukost, yogurt och färska jordgubbar i! Hör på den, på hemköp finns typ spanska jordgubbar för tio spänn. Ett bra köp om man verkligen längtar till sommaren...

Har suttit och pluggat nu faktiskt en stund, måste ju få gjort dessa uppgifter jag har under praktiken... Hade inte börjat fören idag och det är en del! Har skrivit om vårdhygien, rätt intressant faktiskt! Typ allt man måste göra vid möte med patient, med handskar,skyddskläder osv. För att minska smittspridning av bakterier och sånt.


Ikväll blir det kalas! Ska träffa Ida, Jessica och Fanny och kanske några fler! Vi ska väl dricka lite vin och käka ihop, sedan får vi väl se vart vi tar vägen:) Det är verkligen på tiden att vi ses, så det ska bli riktigt roligt faktiskt!
Ikväll ska jag komma ihåg att ta med KAMERAN! Jag är expert på att glömma det nämligen...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Synd att jag inte kunde vara med :( Nästa gång hehe ;)

2010-03-22 @ 15:37:33
Postat av: Evelina

Ögonbajset bjuder jag på! .. MUMS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback