Turn down the lights

Hemkommen från min Patrik. Känns väldigt konstigt och ensamt, blev ett jätte stressigt hejdå idag så känns liksom inte riktigt som vi ens åkt ifrån varandra! Men nu är jag hemma.

Helgen har varit jätte bra och härlig. Vi har mest åkt runt och letat grejer till lägenheten, vilket har varit jätte kul men också ansträngande! I lördags började vi åka runt, framförallt för att fortsätta prova sängar, som vi har gjort endel innan också. Sedan var vi till ikea och köpte förvaring till vår garderob, typ trådbackar och sånt. Täcken och kuddar köpte vi också, och även lite annat som man behöver!
Idag var vi också iväg igen, då slog vi till och köpte en säng från hilding som vi spanade på igår också, och som vi båda tycker är väldigt skön och prisvärd! Sedan köpte vi ett jätte fint soffbord i mörkt trä, lite rustik stil.
Vi är jätte nöjda med allt vi hunnit med denna helgen! Det känns så roligt för mig när jag kan vara med!

Imorgon ska Patrik och hans kompis börja med att riva köket som ska göras om totalt... Blir spännande tills nästa gång jag åker upp för att se hur det ser ut då:)

Tack för en super mysig helg Patrik! Det känns mer och mer verkligt att vi snart kommer bo ihop. Jag tror att vi kommer få ett så fint hem! Det bästa och finaste är ju självklart att du finns med i hemmet:)



U2 konsert sommaren 09. Lägg märke till den andra pussen på tv-skärmen som vi lyckats fånga:)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Aww vad roligt för er gumman, är så glad för din skull :) Måste få komma och hälsa på er när allt är färdigt hehe. Söt bild på er, coolt att ni fick med dom andra men ni är mycket sötare <3

2010-04-08 @ 16:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback