Nystart!

Nu har bloggen varit i vila allt för länge. Våren är på gång i Göteborg och inte längre ska bloggen vila mer!
Jag har haft ett ganska stressigt skolår, det är minsann inte det slappaste att läsa till sjuksköterska... Men det är inte bara stressigt och jobbigt. Det är ändå något jag brinner för, och tror jag kommer tycka det är ett roligt och lärorikt arbete i framtiden. Tänk bara alla människor man kommer få hjälpa... På massor av olika sätt.

Så töntig som jag är, ska jag nu förbereda mig inför morgondagen då jag ska till min praktik.. Varje kväll då jag börjar tidigt nästa dag lägger jag fram alla kläder jag ska ha på mig och tar fram typ skål,sked och glas för frukost! Där fick ni veta något nytt om mig kanske, men man sparar faktiskt säkert fem minuter:)


Kommentarer
Postat av: ida

ååh kul med ett nytt inlägg igen :) saknat det ju. Vadå åker du till patrik i helgen, fattar inte? haha. vi skulle ju ses på lördag (a) mihi.. Tack för fikan igår, var mycket trevligt :) PUSS

Postat av: Frida

Ja det är väl roligt:) haha Ida du får läsa nogrannare! PRAKTIK står det, inte Patrik:) Klart vi ses på lördag, det blir roligt! Tack själv, var super mysigt tycker jag också! PUSS!

2010-03-18 @ 15:25:38
URL: http://friiidas.blogg.se/
Postat av: ida

hahahaha jahaaa bra där ida. tummen upp för det :D blev ju rädd faktiskt. nu har vi lite planer för lördag, vi rings imon :) PUUSS

2010-03-19 @ 02:14:07
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback