Feels like spring

Det är ljust ute och klockan är sju! Hur härligt är inte det? Solen lyser ju också:) Det var dock inte lika roligt att vakna i morse i bäcksvart mörker och regn utanför..

Sitter och skriver på mina skol-uppgifter. Går väl rätt bra. Men kan ju inte hålla mig från att skriva ett blogginlägg istället när jag ändå sitter här!

Idag har köket rivits i lägenheten!! Jag är så spänd på hur det kommer bli! Jag vet ju att det kommer bli super fint, men nyfiken är jag ändå:) Jag kan avslöja att det kommer gå i vitt....




Kommentarer
Postat av: Patrik

Det är ljust hela tiden för dig! Hela du lyser upp, skulle vår sol slockna skulle jag slänga upp dig på himlen :O

2010-04-04 @ 17:52:28
Postat av: Frida

Du är för söt hjärtat:) Men skulle jag vara uppe på himlen så skulle det ju vara väldigt långt borta från dig?:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback