Mitt hjärta och jag

Är uppe hos Patrik och njuter av några lediga dagar! Kom i lördags då hela Patriks familj var här för att se bröllopet på tvn, sedan gick vi ut för att se cortegen, eller ja vi såg när brudparet åkte båten förbi! Häftigt ändå med sån folksamling!

På söndagen var det dags för Cornelias dop! Det blev ett jätte fint och trevligt dop.

Idag har solen tittat fram över Stockholm och jag och Patrik har varit ute och promenerat. Sedan har vi fixat lite här hemma i lägenheten. Det finns ju lite småfix som måste göras hela tiden, men det är lite kul också! Vi har satt ihop en hallmöbel idag som Patrik fick i födelsedagspresent! Den passade perfekt i vår hall! Sedan fick Patrik för sig ikväll att vi skulle göra hemmagjord glass, för ja vi hade ju visst en glassmaskin! Men när vi väl kommer hem med alla ingridienser så nej, då saknas en del till glassmaskinen:( Men nu har vi gjort ett försök att bara lägga in i frysen, men det ska visst ta typ 4 timmar, så blir nog kanske ingen glass ikväll?:)

Hitta en bild här på Patriks dator på mig och lille Arvid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback