HÄNG

För snart en vecka sen blev jag klar med skolan och skrev sista tentan! Så underbart skönt med sommar nu! Hoppas jag bara har klarat skiten!
Skolavslutningen blev riktigt lyckad, alla var så sjukt glada efter vi hade skrivit tentan och fick åka hem till goa göteborg igen! Vi träffades i slottskogen och grillade och drack rosé i solen. Sedan gick vi till chess och lyssna på en trubadur och fortsatte festen! Min Patrik och hans två vänner kom in till stan då de hade åkt bil ner hela dagen inför lördagens green day! Men det gick inte så bra för oss att gå vidare, men jag var super nöjd med kvällen ändå! Och hoppas min Patrik kände sig nöjd med sin födelsedag:)!

Lördagen spenderade jag med grabbarna, åt super god frukost på condeco, åkte hem och fixa mig, åt super god pizza på cyrano, och sen till ullevi för att se green day! Jäklar vad grymma dom är live. Det är ös från början till slut!

Har börjat jobba lite smått nu efter några få lediga dagar. Idag är jag ledig men sen jobbar jag hela helgen. Kanske någon vill hänga med mig idag?:)
Vädret är ju definitivt inte på min sida....





Kommentarer
Postat av: ida

sötnos, jag saknar dig. när ska vi ses egentligen? :(

Postat av: Frida

Babe jag saknar dig med! Jag jobbar nu i helgen rätt mkt, men man kanske kan hinna ses ändå? Eller nästa vecka? När kan du?:)

2010-06-11 @ 10:32:07
URL: http://friiidas.blogg.se/
Postat av: ida

jaa vi måste ses, i veckan är jag ledig på onsdag iaf. annars jobbar jag lite olika. ses i veckan kanske? hur ser din ons ut? :) för längesen nu!

2010-06-13 @ 16:34:30
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback