Summer has come and passed

Imorgon bär det av mot Stockholm! Jag och mamma tar bilen upp med mina grejer. Känns faktiskt riktigt pirrigt.. Herre gud, jag flyttar nu. Nu flyttar jag hemifrån. Till ny stad, ny skola, ny lägenhet, bo ihop med Patrik... Det känns verkligen så spännande! Tror hösten kommer bli både jätte rolig, men också tuff! Man känner ju samtidigt hur svårt det är att flytta från Göteborg, från familj, vänner, skola och katten. Men jag får inte se det som att det är sista gången jag är i Göteborg, jag kommer ju komma ner och hälsa på massa, och vem vet, en dag kanske jag kommer tillbaka? Med Patrik med mig?:) Men just nu får jag testa detta, ett nytt liv i Stockholm, och jag tror jag kommer att trivas!

Godnatt på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback