Hey what´s going on

Jag börjar bli förkyld, Patrik måste smittat mig. Blä. Hoppas det inte blir långvarit! Nu ska jag strax käka lite mat, rester från igår, men så är det när man är student:) Linsbiffar, faktiskt godare än vad jag trodde, dock blev dom kanske aningen torra. Men Då vet man ju det till nästa gång.... Ja.. Patrik trodde att han slutade 12 idag, men tydligen slutade han 16! Så här sitter jag... Vet inte vad jag ska göra riktigt... Och kissen har gått och lagt sig för en napp i vår garderob! På mina kläder! Jag kommer aldrig visst bli av med katthår:) Men visst är kissen söt? Så otroligt söt. I morse vaknade jag av att kissen ligger och sover på min mage, hur gulligt är inte det?!


Kommentarer
Postat av: ida

aw ni har det ju hur bra som helst, å katten är faktiskt mega söt. skulle så vilja ses innan vi åker. Känns som detta måste lösas! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback