Nothing compares to you

Först vill jag gratta Ida för att hon är grym och har tagit körkortet!! Stort grattis!!



Idag har jag inga föreläsningar så är hemma och ska försöka plugga lite ändå. Skulle egentligen haft en föreläsning igår, men nr jag kommer fram till borås är den inställd... Var bara att åka tillbaka. Men då passade jag på att träffa Maja, Koffe, Moa och Arvid. Vi gick och hämtade Moa på dagis. Ett jättefint dagis! Sedan gick vi och lekte, jag och Moa hoppade och sprang runt, sedan gungade jag henne. Hon är världens sötaste! Och lille Arvid han växer för fullt! Igår tittade han mycket mer än tidigare tycker jag, och skrattade faktiskt lite en gång:) En super mysig dag.




Kommentarer
Postat av: ida

aaw tack älskling. Jag saknar faktiskt dig jättemycket nu. Vi måste ses snart!!

Postat av: Lisa

kikar in :D allt bra ?

2009-10-06 @ 23:10:39
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback