Hösten är på ingång

Jag och mamma har varit iväg till kungsmässan idag. Jag fick köra! Det är bra övning att köra lite längre sträckor. När jag väl fått mitt körkort så kör jag inte lika ofta, man får ju se till att hålla igång det. I vilket fall, vi åkte till kungsmässan och jag måste säga att det är grymt att gå där. Alla affärer som man tycker om finns där, och det är inte för stort. Jag hittade massa höstfint! Jeans, skor, tröjor och baströjor. Känns super skönt att ha lite nytt i garderoben!

Jag glömde skriva igår att jag blivit moster igen! Till en liten pojke! Han kallas än så länge bara för "lillebror", men har är väldigt lik sin storasyster Moa med mörkt hår. Han är super fin och får stå ut med en del nu i början när Moa är lite avundsjuk på honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback