Trött på långvarig avundsjuka

Har inte skrivit på länge ser jag! Helgen var toppen, var hos Sofia på fredagen och det var riktigt lyckat, god mat och trevligt sällskap, drog dock inte med ut för klockan blev för mycket och på lördagen var jag på vigsel mellan Petter och Beata och var sedan barnvakt åt Moa med mamma. Moa var brudnäbb och gick före brudparet in i kyrkan. Petter och Beata var jätte fina, och bättre kunde det inte bli med kyrkan på klädesholmen där man såg ut över havet och solen. Jag och mamma åkte hem med Moa efter vigseln. Hon är intensiv den tjejen, men så härlig! På söndagen var vi till Liseberg så hon fick träffa kaninerna och åka karusell. Moster Frida var det enda som gällde! Jag skulle åka med hela tiden och hon var väldigt nöjd.

I tisdags kom Patrik hit och han åkte hem nu för några timmar sen. Det går alltid lika fort när vi ses.. Men det har varit mysiga dagar här med dig! Vi var och såg änglar och demoner på bio, den var faktiskt bra! Har inte läst boken dock, som Patrik tyckte var bättre. Men så är det väl alltid. Filmen var iaf bra och spännande! Sedan har vi bara umgåtts och haft det gött i solen. Vi har läst massa körteori också. Patrik hjälper mig:) Tack för att du är min, och tack för 2 och ett halv år tillsammans! Det finns inget bättre än att spendera tid ihop med dig!

Sen är jag bara så himla trött på denna avundsjuka... Jag förstår inte varför det ska vara som det är? Grunderna till dessa bråk är så fjantiga att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag orkar på ett sätt inte bry mig. Men jag gör ju samtidigt det. Svårt att undvika...


Nygifta!


Moa ville nog ha brudgummen för sig själv...

Kristofer & Maja

Frida och Moa på liseberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback