Fy för allergi

Idag är jag ledig, och jag är helt slut. Jag är typ allergisk mot pollen, började känna det för vå år sedan ungefär. Men det känns som det blivit värre. Halsen känns tjock, och näsan täppt! Sen är jag super trött.. Åh jag som vill hitta på nått kul idag på min lediga dag... Får väl se om jag piggnar till snart!

Förlåt att jag inte skrivit på länge. Har jobbat hela veckan, och innan det var jag hos Patrik! Vi hade en mysig helg med shopping och utgång, film-mys och goda middagar! Jag fullkommligt HATAR att helgerna går så fort då vi ses... Det får bara inte gå så fort.. Dagen man ska åka är alltid smådeppig för man vet att det är långt till nästa gång vi ses. Men tack för en underbar helg iaf hjärtat!!

Igår lärde min kusin mig att backa runt hörn. Han borde bli lärare! Så pedagogisk! Det gick iaf ganska bra, men jag får öva mer, helt klart!


Kommentarer
Postat av: ida

hur går det med körningen å allt babe :) vi hörs ju aldrig :((


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback