Övningskörning och fredags mat

Dagen började med att jag hade stängt av klockan i sömnen och vaknar tio minuter innan jag brukar gå hemifrån. Fick såklart lätt panik, och började stressa runt för att hinna med bussen. Jag var grym för jag fick t.om stå en stund och vänta på den i snödrivorna. Sedan åkte jag till jobbet och gjorde mitt jobb. Mamma hämtade mig när jag slutade och vi åkte och hämtade Maja för att åka och övningsköra ihop. Maja började och hon började bli duktig! Sedan var det min tur och jag körde runt i husområdet jag kört i en gång tidigare. Det gick bra, men kände mig lite trött idag och var hungrig! Då är det svårt att koncentrera sig. Men iaf, efter körningen åkte vi hem och mamma lagade super god fredags mat! Ryggbiff med potatisgratäng och en super god sallad, mums! Så nu är jag mätt och belåten. Ikväll blir det bara att vara hemma tror jag, är sjukt trött faktiskt. Imorn ska jag ju ut på middag så sparar mina krafter tills dess! Hur ser er fredag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback