Oroliga själar

Har jobbat hela dagen. Tänk vad dessa dementa är oroliga. Men dem är rätt goa också. Är trött nu ikväll känner jag. Ska börja tidigt imorn igen. Så ikväll ska jag nog inte göra så mycket, kanske ta mig ett skönt bad eller nått mysigt. Det är ju så himla super skönt att det är ljust ute fortfarande fast klockan är över sju! På söndag blir det t.om ännu ljusare för då har vi ställt om till sommartid!

Jag har lite lust att shoppa vår kläder nu känner jag. Hade behövt en ny vårjacka faktiskt, och kanske nått par jeans till. Jag har nog en del kläder ändå, men jag är den typen som använder samma ett tag, och tröttnar sedan och måste byta ut kläderna..


Visst längtar man efter sommaren nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback