Ny-start!

Har ju inte bloggat på flera månader nu. Det har hänt mycket. Kan inte ta allt i ett inlägg. Har ju varit i Thailand med Patrik i 6 veckor, super skönt och härligt! Har bilder jag ska visa här. Det känns reda längesen vi var iväg, men att resa iväg så med bara Patrik var så skönt, vi fick egen tid, vi fick se landet och slappa! Nu jobbar jag igen som vanligt, och det funkar väl bra. Sedan har jag börjat övningsköra med mamma, jag är super peppad för körkort nu! Hoppas det går fort!

För tillfället måste jag säga att jag känner mig ganska tankspridd. Med ganska många saker. Men det går upp och ner. Tror det har att göra med att jag inte har en aning om vad jag vill göra i framtiden... Känner mig nog lite stressad över det. Men egentligen behöver jag inte stressa, fast det gör jag endå.

/Frida

Kommentarer
Postat av: ida

ååh du är tillbaka, me like! älskling <3

2009-03-23 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback