Flame och en dansande klass

Hade sjukt trevligt igår! Träffade alltså min gamla klass (som fortfarande är min klass), vi var först på en italiensk resturang på chapmans torg, där jag åt en super god pasta rätt. yummi. Vi hängde där ett tag och hade det super trevligt. Vi fick byta stolar med varandra för att hinna prata med så många som möjligt. Efter resturangen gick vi över gatan till flame, vårt gamla kalsshak. Det var värst vad många unga folk som tagit sig dit! För ett år sedan var det bara gubbar och tanter. Men iaf, festen drog igång när David och Johan började dansa, helt sjuka moves! Vilket slutade i att alla i lokalen var uppe på dansgolvet efter en stund. Det var en super härlig kväll! Jag gillar min klass väldigt mycket. Tack ska ni ha! Synd bara att jag glömde ta kort........

Ska snart iväg och jobba. Känns helt okej, mår ändå hyffsat bra idag! Sedan tittar jag efter en tågbiljett, för imorn åker jag till Patrik:) Åååh jag längtar tills imorgon!




Detta är bilder från september när Mole spelade på storan. Några fina klasskompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback