För en gångs skull pigg

Vaknade för en timme sedan och kände mig för en gångs skull ganska utvilad! Har ätit frukost och gjort lunch nu som jag tar med till jobbet sedan. Funderar på att gå ut och jogga också. Hade varit bra att passa på! För resten av veckan är ganska så fullspäckad. Imorgon ska jag först till jobbet på massageutbildning, sedan på kvällen ska klassen träffas hos Alma och ha återträff, ett år sedan studenten! Vi ska äta gott och ha på oss våra mössor. Det kommer nog bli najs!

Igår tog Maria studenten! Jag, Maja och Moa åkte till Schillerska för att se utspringet men missade Maria totalt! Inte lätt att ta sig fram med barnvagn... Men vi fick med oss stämningen iaf! Sedan hade Maria sin mottagning på hennes gård, och det kunde inte bli bättre med att sitta ute i det fina vädret! God mat och super trevligt! Hoppas du blev nöjd med din dag!
Grattis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback