Snart semester

Ledig dag har bestått större delen på trafikskolan där jag pluggat teori. Det har gått bra faktiskt! Men kommer nog behöva sitta där en del till... Men det är rätt trevligt där faktiskt! Har kommit hem för ett tag sedan och tänkte ge mig ut på en joggingtur, känner mig så fruktansvärt ofit nu så det är dags att ta tag i det hela! Sedan vill mamma att vi ska se allsång och Kronprinssessan Vickans födelsedagsfirande på tv..... Ja det blir nog skönt att bara dega ikväll!

Nu jobbar jag i en och en halv vecka till, sedan semester!!! Wonderful! Va ska man hitta på då? Jag har lust att göra nått kul. Får prata med mitt hjärta om han möjligtvis vill hitta på något med mig:)

Nu ser det ut som solen har kommit tillbaka efter allt regn, jippi! Sol och bad i helgen då kanske? Hade varit toppen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback