No line on the horizon

Fy vad seg jag är ibland på att skriva här. Glömmer ibland bort bloggen, men jag tycker faktiskt det är rätt så trevligt att sitta och skriva av mig lite, jag får bli bättre helt enkelt!

Veckan som gått har varit fullspäckad med jobb och körlektioner osv. Hade min uppkörning igår, som jag klarade!!! Vilken lättnad alltså. Men teorin har jag kvar, så jag har inte riktigt än mitt körkort i handen.... Men snart!

Igår kväll träffade jag Ida för någon öl och tjejsnack. Så himla mysigt att träffa dig! Det är skönt att träffas själva ibland också, för då hinner man liksom snacka på:) Vi får ses snart igen, kanske när du kommer hem från sthlm då? ♥

Nu ska jag jobba ikväll och imorn bitti. Lite segt, jag läntar verkligen till semester nu! Och plötsligt känns inte tre veckor tillräckligt? Hoppas solen kommer tillbaka lagom till min ledighet iaf!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir lite fräsch. Ha en trevlig lördag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback