Trött efter en rolig helg

Idag är jag så sjukt trött. Kommer inte ihåg sist jag kände mig såhär tom på energi. Men det är nog för att det varit en fullspeckad helg!

Helgen började nästan i torsdags för mig, då jag träffade några vänner från jobbet. Annika en tjej jag jobbade med i höstas om ni minns, hon fyllde nämligen år! Så vi firade henne genom att äta på bryggeriet, dricka öl och snacka skit. Det är mysigt att träffa er tjejer! Annika och Erna gick hem först, och jag, Sara och Lisa gick vidare till Saras kompis som har en hemmastudio. Sara hade fått för sig att det skulle vara JÄTTE ROLIGT om Frida ville sjunga in en låt! Haha med lite mer vin i kroppen så testade vi, och det var riktigt roligt!

Fredagen var jag ledig! Så sjukt skönt. Gjorde inget speciellt. Träffade Fanny, Eve, Nadia, Ida och tre pojkar på kvällen och grillade korv i slottsskogen. Det var mysigt och kallt.

Lördagen började jag sent. Jobbade hela kvällen och det gick rätt fort. Åkte sedan ut till Torslanda för att fortsätta kvällen hos Idas arbetskamrat som fyllde år. Kände mig inte lika flashig som alla andra då jag åkte direkt från jobbet. Men kvällen var lyckad och det är alltid trevligt att träffa er flickor! Dock så gick det mindre bra när vi skulle gå genom på en mörk stig i skogen i högklackat! Jag gick längst bak och såg minst av mobillampans ljus! Jag trampade snett och drog med mig hela två personer! Har ont i foten och benet fortfarande....

Söndagen var ingen speciell dag. Övningskörde och jobbade. Och igår jobbade jag på dagen och sedan åkte jag och mamma till min syster och hälsade på. Lekte lite med Moa. Hon är så sjukt duktig på att prata! Hon säger typ, 4 ords meningar... Moa blev ledsen när vi skulle åka hem, hon hade trott att hon skulle få följa med oss hem. Stackarn.

Idag ska jag bara ta dagen som den kommer. Mina ögon är trötta.



Slottskogen.
Jag måste bli bättre på att ta upp min kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback