Sommarvärme och fyrhjuling

Har haft en helt underbar helg i Stockholm! Åkte dit i fredags kväll och kom hem idag. Jag och Patrik hade inte setts på länge, så det var så himla skönt att träffas. I fredags kväll gjorde vi inget speciellt, åt mat ihop och myste lite framför tvn. Sen var vi super trötta båda två efter att jobbat tidigt på dagen. Men lördagen var vi piggare! Då tog vi oss ut till stan efter en mysig frukost. Vi började gå från gamla stan och hamnade vid statshuset och satt där i solen och åt glass. Super mysigt. Sedan gick vi vidare till Kungsholmen och satt i en park i solen och hobbysolade. Det var en riktigt perfekt dag för utevistelse! Vi kom hem mot kvällen igen, och lagade thaimat (mums!). Sedan tittade vi på en ny skräckfilm, the uninvited. Vi trodde nog båda två att den skulle vara lite mer läskig och jobbig att titta på. Men den var mer bara okej. Ganska oväntat slut.


Söndagen gick vi upp tidigt för att åka iväg på en heldag för att fira Birds födelsedag. Vi åkte till ett actioncenter, och paintball var första grejen! Fegis som jag är så var jag den enda som avstod. Men det var ganska roligt att titta på endå. Men jag var mer peppad på att tävla i fyrhjuling, så jag liksom sparade mina krafter inför det! Och fyrhjuling var så jäkla roligt! Först fick jag tävla mot Patrik och en till kille, och jag startade först.... Dom vågade inte köra förbi mig så jag tänkte det här blir ju en lätt match! Men nej, när dom hade prejat in mig i några däck så jag var tvungen och backa för att komma ut så låg dom lååångt före mig. Jag förlorade. Sedan var det två till deltävlingar, och efter det var det final! Jag fick tävla i finalen för de som kom sist, och jag kom näst sist. Men fy så roligt det var! Efter klädombyte så åkte vi iväg till Birds husbygge och grillade korv. Sedan åkte vi och spelade brännboll, efter det var vi helt slut och åkte hem! Men en väldigt trevlig dag.





Idag har bara jag och Patrik tagit det lugnt och flummat lite, ätit glass i parken nära honom och spelat gitarr. Jag saknar dig redan. Det är riktigt jobbigt att en helg går så fort. Vill vara hos dig alltid. Men tack för en super fin helg som jag kommer leva på länge. Du och jag för alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback