Mjukmassage och välbefinnande

Nu har jag inte skrivit på några dagar. I måndags var jag ledig och det blev en underbar dag. Hängde först med Ida, Fanny, Tess & Eve till slottskogen där vi drack juice, åt kakor och snackade skit. Det var skönt att bara sitta där. Och jag tycker om att träffa er. Hoppas vi kan ses till helgen också! Sedan drog jag in till stan för mamma och Katarina (mammas bästa vän typ) ville ha med mig på bio, och vi såg sunshine cleaning. En lättsmält, inte alls komplicerad film, som var helt okej:) Efter det gick vi till resturangen etc, där vi åt italiensk pasta! Super gott. Katarina bjöd också på efterrätt som var toppen god!

Idag har jag fått gå på en utbildning i mjukmassage på jobbet, där vi lärt oss massera och beröra händer och fötter. Det var riktigt roligt att få lära sig! Syftet är att vi ska kunna göra det på de boende, och jag tror att många skulle uppskatta sådan här beröring. Ska bli kul att testa! Dock är jag ju inget fan av fötter precis....

Nu funderar jag på att gå ut på en liten jogging runda faktiskt. Är ganska trött egentligen, men det kan vara skönt tror jag! Det är ju inte så kallt ute heller.




Kommentarer
Postat av: ida

ååh det var mys i slottis :) hoppas vi kan leka i helgen med!! du är så underbar!

Postat av: fanny

Alltid mys å träffas :) ses om ett litet tag igen, skall bli härligt!! ;)

2009-04-17 @ 15:34:03
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback