Lång frukost och radio

Sov ut idag, och gick upp och gjorde mysig frukost till mig själv med fil, rostad macka och kaffe. Hade radion på också för en gångs skull, det är rikigt mysigt att lyssna radio på morgonen. Har nu gjort iordning mig och ska om en stund dra iväg till jobbet. Det känns helt okej, känner mig ganska utvilad!

Nu till helgen är det påsk! Tiden går verkligen fort... Nu har snart halva april också gått. Har börjat använda min vårjacka lite grann också, så skönt! På torsdag är både jag och mamma lediga, tror att jag ska försöka få med henne att titta på lite vårgrejer... Skulle vara kul med lite vårnytt!

Vad har ni för er idag?:)


Kommentarer
Postat av: ida

babe! Jag slutar 8 på fredag men kanske att vi kan hitta på nått mys efter de om du kan å så :) hade vart så mysigt. saknar dig!

Postat av: Frida

okej, men det kan vi säkert!! hade varit super mysigt!:)

2009-04-08 @ 11:29:37
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback