Förvirrad och ledig

Om två dagar är det sista insökningsdagen för studier till hösten. Jag ska testa att söka några utbildningar, vet dock inte om jag är redo att börja läsa, men det kan vara bra att se vart man ligger i snitt. Sedan är jag inte helt hundra på VAD jag vill läsa till, men har väl några idéer.

Idag är jag ledig, underbart. Det skulle ju vara sol idag också? Vart tog den vägen någonstans?
Vet inte vad jag ska göra idag så om ni inte har för er något, call me!

Några bilder från påskafton! Grymt rolig kväll.
sms igår från Alma:
Killing in the name of! Är det bara jag som har en ruskig träningsvärk i nacken, haha. Fy vad underbart det var att dansa med dig igår, partypinglan. Vi var på topp. Sitter på kössö och myser nu. Gott! Vi ses snarast. Titanic i veckan? Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback