Frida betyder den sköna

Idag är jag ledig, och jag tänkte snart ge mig ut på en joggingrunda i ruddalen. Det känns som det är på tiden!
Idag har jag ingenting planerat faktiskt. Rätt skönt, för sen jobbar jag hela helgen.


Måste ta igen mig lite från igår också känner jag. Det va en stressig dag på jobbet, och sen hände det en grej som jag inte kan skriva om här tyvärr, men det gjorde mig väldigt upprörd. Direkt efter jobbet skulle jag och mamma åka på kalas också, till min mosters man Mats som fyllde 65 år igår! Det blev jätte mysigt där, men först var jag inte alls sugen och ville bara åka hem. Men Moa piggade upp mig då hon ville leka med mig hela kvällen, och gissa mer! Hon kan säga Frida:) Så tufft! Jag är så stolt! Moster lilla älskling kan säga mitt namn! Och det är faktiskt stort, för hon har bara kunnat säga mamma, pappa och Vilda (hennes bästa kompis) innan. Så jag ligger på fjärde plats! Och det vet patrik varför det är så bra! :)



Nä, nu kan jag inte sitta här längre, solen lyser ju ute och då måste man passa på, för snart är den riktigt risiga hösten här med regnet som aldrig tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback