Vilken skön helg

I fredags kväll kom Patrik hit, han flög hit, så jag och mor min hämtade honom på landvetter. Så mysigt att ha dig här, va så längesedan du va hemma hos mig:) På lördagen hade jag släktkalas för jag fyller år på fredag, så när jag och Patrik kom upp så stod mamma i köket redan och lagade mat och allt möjligt. Jag och Patrik gjorde tårtan:) Vi är experter på det! Den var mycket uppskattad! Iaf, sen kom folket och jag fick lite paket! Vår släkttradition är att öppna paketen direkt när alla kommit haha, ingen idé att vänta liksom.. Jag fick en tjusig klänning av syster, Koffe och Moa! Den kanske jag kan ha nästa lördag?:) Sen fick jag en mysig mössa och en halsduk! Det behövde jag verkligen, och dom kan jag mysa med hela hösten! Sen fick jag två kaffemuggar från rörstands, med design frå Filippa K, också finfina! Sen fick jag pengar, alltid bra nu när man håller på att spara massa!

I morse låg jag och mitt hjärta kvar i sängen länge, va skönt att känna att vi inte behövde gå upp och fixa massa saker, utan att vi har hela denna dagen för oss själva. Nu har vi ätit frukost och druckit kaffe. Ikväll åker Patrik hem igen:(

Varför ska en helg gå så nedrans fort? Jag tycker om dig mest i hela världen. Du och jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback