Tomt


Såhär ska jag och Patrik bo våra första nätter i Thailand!




Nu har du åkt hem och det är tomt här. Dom här studerna efter du åkt eller jag åkt är alltid jobbiga. Känns så konstigt. Du var ju här nyss, hos mig, bredvid mig. Jag kunde pussa på dig hur mycket jag ville. Men nu kommer jag inte kunna pussa på dig på en och en halv vecka! Men jag är glad att det är bara en och en halv vecka kvar och inte längre tid:) Då ska vi till Thailändska ambassaden och ordna visum till resan! Det börjar närma sig! Snart lyfter vi! Kanske ska titta på ryggsäck med mamma i veckan också, men dom är så dyra... Hittade en på nätet som kostade 500 :- vilket är helt okej. Men jag har kommit på att jag kommer ju inte ta med mig allt för mkt kläder och saker ner till Thailand, för att man köper nya kläder där. Och då om jag inte får plats med allt när vi ska åka hem så kan jag och Patrik köpa en väska där nere och lägga ner alla nyköpta prylar i. Smart va? Jag längtar.


Tack för en underbar helg hjärtat. Jag saknar dig. Åk tillbaka hit igen så kan vi ha filmkväll med godis och te.

Kommentarer
Postat av: fanny

Gud va mysigt å framför allt häligt :D

Postat av: ida

åååh va fint. så lyx, jag vill oxå (a) mihi

2008-10-13 @ 01:56:36
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja visst ser det lyxigt ut! Det är på nyårsafton vi är där också:) hihi. Jag längtar!!

2008-10-13 @ 22:40:16
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback