längtan


Jag längtar till Thailand nu! Vädret här har börjat se ut så som den alltid gör på hösten annars. Tills nu har vi faktiskt haft riktigt tur med fina höstdagar. Me like. Men nu är det nog slut med det. Istället får jag börja längta till värmen! På torsdag ska jag åka till mitt hjärta:) Och på fredag ska vi till Thailändska ambassaden och fixa visum! Det är nu när alla förberedelser börjar ta fart man känner att det verkligen är snart vi åker! Haha vi ska också köpa en gemensam nässesär som vi ska lägga alla viktiga saker vi måste ha med oss i:) wiieee. Också har vi gjort en resedagbok, så att ni kommer kunna följa vår resa! Mer om detta senare.. Men visst är det smart?:) Så kan ni läsa och avundas!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra mig till jobbet! Hoppas inte kvällen blir som i förrgår, haha herregud, då va alla helt galna. Men det får man räkna med! Allt kan hända!




Kommentarer
Postat av: Robin

Vilken lyx.... Vill också... ! :-/

Postat av: Frida

Ja, helt sjukt! du och Ida kan också åka;)



Det ska iaf blir helt underbart! längtar!

2008-10-22 @ 10:43:26
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback