Höst i sthlm

Kom hem från sthlm igår kväll. Kom dit i torsdag. åååh jag blir alltid efter varje gång vi ses så ledsen för att en helg ska gå så otroligt fort! Förstår inte... Men det har varit mysigt att få träffa min Patrik! I torsdags när jag kom mot kvällen hade Patrik förberett mat som vi skulle laga, så att allt skulle gå fort! Sen fick jag min födelsedagspresent!!!! Vilket var helt underbart! Jag fick leta i Patriks rum efter den.... och jag frågade om den va stor eller liten... Och Patrik svarade, men det märker du... Så jag letade vidare... Så öppnar jag en låda... Där det ligger massa fina saker i! Det ligger sovshorts och mjukisbyxor, mysiga strumpor, fina underkläder, duschcream deo och ansiktstvätt! Och alltså presenten var att lådan blir min:) wiiiiie! En EGEN låda i Patriks rum, där jag kan lämna saker och lägga grejer i och kläder och allt möjligt! Men det roligaste var också att sakerna jag fick, dom får inte lämna sthlm, dom ska ligga kvar i lådan! Så tyvärr får ni inte se presenterna:) Men det gör inte mig någonting!! Tack hjärtat för en så fin födelsedagspresent!

På fredagen gick jag och Patrik upp rätt tidigt, för att fixa visum till thailand! Men det slutade i att vi gick runt i hela stan för att hitta en fotoautomat haha, så vi hann inte i tid tillbaka till ambassaden. Men vi tog finfula kort iaf:) haha. Patrik blev fin!!
Sen tog vi oss en kaffe innan vi åkte till Patriks jobb. Jag satt där och väntade i 2 timmar på Sarah hans syster haha. Och hjälpte till att fylla på frukt:) Sen slutade Sarah och vi gick och mötte upp Hannah (andra syrran) och Camilla, deras kusin för att dricka öl och äta lite mat. Vi gick till retro, om jag minns rätt. Det var ett trevligt ställe, men just denna kväll var det fotboll på tvn som gällde, lite väl mkt grabbar där. Vi satt och tjöta och hade det trevligt. Och efter ett toabesök så kommer jag ut och sätter mig in i diskussionen igen... då kommer bartendern fram till vårt bord med värsta drinken och frågar vem som fyller år! hahaha, jag tänkte först att nu måste han ändå gått fel, men då började dom andra tre att peka på mig haha. Tack så mkt, den var underbart god!! Undra vad den hette? Sen efter ett tag så slutade Patrik jobbet och kom dit med sin arbetskamrat Samuel och hans tjej, och kvällen fortsatte. Tjejerna blev dock lite trötta och åkte hem, inte så konstigt efter långa arbetsdagar. Men då fortsatte jag, Patrik, Samuel och hans tjej till ett annat ställe för en sista öl. SEN åkte vi hem!

Lördagen blev lugn och skön. Vi sov länge och åt sen frukost. Efter det tog vi det lugnt och gjorde typ ingenting. Sen gick vi till sabis för att köpa tacos! Och massa godis! hihi. Det blev super gott! Men min mage gjorde ont efter allt godis. Vi tittade på någon film med utomjordingar i eddie murphys kropp haha. Minns inte vad den heter.

Söndagen var lite deppig, fast vi var glada för att vunnit en timme mer med varandra eftersom klockan ställdes tillbaka! Jag kände mig ledsen för att helgen gick så fort. Men då kramades vi extra mycket. Sen hade Patriks mamma gjort mat, och efter det var det dags att åka till centralen. Tågvärden började skrika åt oss precis när tåget skulle gå haha, tror vi! Båda blev iaf livrädda haha.

Tack för en super fin helg mitt hjärta! Jag tycker om att vara med dig. Det är säkert därför tiden går så fort. Jag saknar dig redan. Men det är okej, för att all tid med dig är värt allt! Så saknaden efteråt måste vara okej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback