Hejdå mamma

Nu om några timmar åker mamma till Polen på spa-resa, hon ska vara borta i tio dagar. Det är hon och hennes arbetskamrat som ska åka, verkar grymt lyxigt med behandlingar varje dag och god mat, bassänger och gym! Ni kommer nog komma hem mjuka och glada aldrig förr!

Idag tänkte jag städa här hemma lite, det kommer nämligen hem vänner hit på lördag på mat och dryck. Och imorn jobbar jag kväll, och tidigt lördag, så skönt att ha sånt gjort! Annars idag ska jag försöka hinna med att göra lite småviktiga grejer och så kanske jag åker in till stan senare. Vill någon följa med?



Kommentarer
Postat av: ida

världens vackraste e hon!! mm!

Postat av: Frida

Ja hon är världens finaste mamma! Lite tomt utan henne nu här hemma...

2008-10-16 @ 20:09:24
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback