Godmorgon

Valde att ställa klockan igår kväll för att inte sova bort hela förmiddagen idag. Så nu är jag vaken, har ätit frukost och läst tidningen. Ikväll kommer bröstcancer-galan på tv3 kl 20. Artister som skulle vara med var Anastacia, José Gonzalez, PH & Orup, Uno Svenningson och Sonja Aldén. Jag jobbar till kl 21 ikväll, men kanske kan se lite grann på jobbet! Om det är lugnt vill säga!

Jag skulle vilja ha ett par höst/vinter skor. Blev så sugen efter Sarahs köp i fredags. Men ja, idag är det faktiskt exakt två månader kvar till vi åker! Och det är inte alls lång tid, så kanske jag borde spara pengarna och istället köpa mig ett par flipflop där nere;) Åh jag längtar så himla himla mycket nu! När jag tänker på resan får jag fram bilder i huvudet av tropiskt paradis, värme, lätta kläder, gyllenbruna, god mat på mysiga resturanger, klänningar, havet..... Det är inte allt kan jag lova. Jag blir glad av att tänka på det, hösten känns faktiskt inte alls jobbig i år:) PATRIK SNART ÅKER VI!!!!



 

 
Före                                     Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback