Bilder från björn axén

Bilderna från björn axéns visningen jag och Patrik var med på har kommit ut på hemsidan. Här har ni några bilder, vill ni se alla kan ni gå in på den här adressen http://www.axens.se/ och gå in på frisörutbildning och sedan, För elever, så rullar ni ner lite så står det elevvisning våren 2008. Jätte fina frisyren och färger! Tänk att dom som gjorde visningen endast hade läst ett år då, det är häftigt.

Idag har jag jobbat, sedan efter jobbet åkte jag till majorna för att träffa Maria! Jag blev bjuden på god mat, jordnötssås med pasta! Det är ingen vanlig jordnötssås, och skulle jag säga ingredienserna skulle ni aldrig vilja testa det själva. Men den är gooood! Och det ger mig barndomsminnen. Sedan åt vi ben&jerrys och drack te. Pratade gjorde vi hela tiden också, och vi har mycket att prata om! Alltid mysigt att prata och lyssna vad som händer i ditt liv. Sedan bytte vi födelsedagspaket med varandra, vi fyller exakt med en veckas mellanrum, fast jag är ett år äldre. Så hon fyllde i fredags myndig, och jag fyller nu på fredag! Jag fick en jätte fin bok av Maria, som är av samma författare som jag fick en bok av i somras som jag läst, så jag blev jätte glad! Tack så mycket! maria fick en mysig stickad tröja av mig, hope you like! Tack för en jätte mysigt dag! Snart fika på guldhedstornet?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback