Vaxning

Vaknade sent idag! Så himla skönt att sova ut, det va ett tag sen känns det som. Har ätit frukost och dricker kaffe nu. Lungt och skönt, just like I want it.

Fridas Frukost:
Fil med kiwi och musli
Kokt ägg med kaviar
Te
Kaffe

Nu tänkte jag titta upp allt med visum inför Thailand. Det gick ju inte så bra för mig och Patrik den dagen vi skulle till thailändska ambassaden. Men nu ska jag googla lite!


Ehm, har någon nått bra tips på ben-vaxning? Jag har ingen lust att raka benen hela tiden i Thailand, utan tror att jag ska satsa på att vaxa dom innan jag åker. Men vad är bäst? Att göra på salong eller hemma? Varmt vax eller strips?
Hjälp mig!






Kommentarer
Postat av: ida

jag tror nog att du bör gå till salong om det ska bli ordentligt å hålla lite bättre (y) fast det kommer nog bli dyrare haha. Men vill man va fin får plånboken lida pin :D varmt vax är bättre, okej lycka till ;) haha!

Postat av: Frida

Jaa... dom kan det där säkert bäst! Får kolla upp lite priser!Du kan väl annars sånt där;) hihi. Tack så mycket babe!!

2008-11-05 @ 09:44:15
URL: http://friiidas.blogg.se/
Postat av: ida

haha klart ja kan ;);) fast säkert inte lika bra som dom haha.. men säg til om du vill ha hjälp ;) :) hehe

2008-11-05 @ 13:30:32
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback