Leverfläckar

Världens längsta dag på jobbet, tiden har gått så långsamt. Men jag börjar tycka om mer och mer att jobba med den nya tjejen istället för Annika som numera jobbar ute i kungsbacka. Andrea heter hon och är två år äldre än mig. Haft en mysig kväll på jobbet, men gud vad segt det varit haha. Så blir det ibland, andra kvällar kan det vara kaos artat. Imorn är jag ledig, så skönt! Ska hämta ut min nya legitimation och visakort på banken, sen på kvällen blir det heaven 23s räkmackor med Sofia & Kasper! Och så kanske Hanna följer med:) Det blir great!


Alla som känner mig har ju sett mina berömda leverfläckar;) En vet ni ju alla har jag liten bit upp från hakan. Jag har funderat på hur dom kommer klara av solen i Thailand? Tänk om jag skulle få cancer? Hm, mamma tycker att jag ska ta bort dom. Va tycker ni? Jag hade nog tyckt att det skulle kännas tomt på min kind utan min lilla fläck, samtidigt är den ju inte jätte snygg... Så jag skulle väl vänja mig.. jaja. Nog för mig.


Nu ska jag nana. Snart iaf.


Där ser ni mina fläckar haha.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ta bort dem nu innan och tatuera dit nya i thailand sen:)?

Jag kommer iaf sakna att hälsa på dem...

2008-11-16 @ 23:27:14
Postat av: ida

nej vadå ta bort :o aldrig. dem e du!! :]

Postat av: Frida

Det verkar som ni båda inte vill att jag ska ta bort dom! Bara dom inte blir farliga! Du får nog fortsätta att hälsa på dom Patrik ett tag till iaf:)

2008-11-17 @ 13:44:52
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback