Två år!

Idag har jag och Patrik varit tillsammans i två år! Det är så häftigt! Så underbart! Det har varit de två bästa åren i mitt liv. Att ha dig  vid min sida har fått mig att må så bra! Du gör mig lycklig Patrik. På två års tid har vi fått många fina minnen ihop! Att ses på helger och intensivt har fått oss att vilja hitta på roliga saker, och vara mycket för oss själva. Vilket vi verkligen behöver! Jag minns för två år sedan, den helgen var jag hos Patrik. Det var nervöst men det kändes otroligt bra. Vi var på bio, och såg filmen Saw, tror det var tvåan. (Nu har precis femman kommit ut) Väldigt romantisk film haha. Men när det blev läskigt så hade man ju turen att Patrik satt bredvid! Om jag bara tänker på alla minnen vi har ihop så kommer det upp massvis med saker i huvudet! Gå ute i snö, filmer, lingontedoft, bakning av hallontårta, rita tavlor, spela tv-spel, träffa vänner, laga mat ihop, skratta ihop, prata nätterna långa, fika i gamla stan, bada och sola, äta frukost ute i parken, äta frukost inne!, mysa, mysa i myskläder, äta clementiner, åka tåg ihop och rita lägenheter, & massa massa mer. Allt jag har fått av dig Patrik under dessa två åren är obeskrivligt vad det har gjort för mig. Det finns bara du för mig och jag vill ha dig vid min sida många fler år! Du & Jag För All Tid.






Kommentarer
Postat av: fanny

GRATTIS till er båda <3

Postat av: fanny

GRATTIS till er båda <3

2008-11-19 @ 20:46:21
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback