Presenter

Haha, skrev i mitt förra inlägg om mina leverfläckar. Det verkar inte som att ni vill att jag ska ta bort dom? naaw, eller så kan jag ju göra som Patrik tycker, att tatuera in nya i thailand?:) haha. Nej men jag kommer nog ändå inte hinna göra nått åt dom innan resan, och sen när man är tillbaka i lilla Sverige igen så kan det ju inte vara någon fara? Dom tillhör ju min identitet på någon konstigt sätt...

Har varit iväg en snabbis med mamma till frölunda, där jag hämtade ut min nya legitimation och visakort! Kommer alltså ha med mig två bankkort på resan, om jag skulle vara klantig och tappa bort ett... Vilket kan vara smart! Sen köpte jag mig en ny liten plånbok. Mamma har varit helt galen på mig att jag går och bär runt kort och pengar löst. Men det är bara för att min förra plånbok var så stor, så den får inte plats när jag har en mindre väska. Men nu har jag alltså en mindre! Bra va?

Ikväll blir det alltså räkmacka på heaven 23, vilket ska bli grymt gott! Jag har nog inte ätit räkor sedan i somras... Men hela grejen med utsikten över hela göteborg och mysigt sällskap. Me like.

På torsdag åker jag till Patrik! Vi ska fira denna helgen att vi varit tillsammans i två år! Fatta! Två år.... Det känns som det gått så himla fort, men samtidigt när man tänker tillbaka så vet man ju att man gjort mycket ihop, och dagen vi blev tillsammans känns faktiskt som ett bra tag sen.... Eller vad säger du hjärtat?:) Vi ska nog gå ut och äta tror jag, och mysa till det lite! Har ni några tips på vad man kan köpa till sin pojkvän i två års present?:) Hjälp mig! Ni vet alla att Patrik är en mästare själv på presenter, och jag har inte ens kommit upp till medelnivå på den punken... Jag vill känna att det verkligen är något som betyder nått, som kan stå för att vi varit ihop i två år!

Kanske skriver sen igen... hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback