Musiken är mitt liv

Åh det är så skönt att vara hemma nu, för imorn är jag ledig!! Så underbart.


Jag börjar känna mer och mer hur jag saknar musiken. Att sjunga och spela. Att göra låtar till sina egna. Bara känslan jag får genom musiken. Känns som jag tappat massor under dessa månaderna. Det är svårt när man inte spelar i något band att ta tag i det. Men fan jag vill alltid ha musiken med mig i mitt liv, om det blir som yrke eller hobby det får vi se, men jag vill inte lägga ner den. Det skulle bli ett tomrum i mig om jag la av, för det betyder så mycket för mig. Bara kicken av att sjunga inför andra är helt otrolig, och för mig själv. Idag ska jag spelar för mig själv här hemma faktiskt, mamma är inte hemma så det är ett utmärkt tillfälle, när man inte vill att andra ska höra haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback