Hemma-spa

Har duschat och hade i hårinpackning för en gångs skull! Sen så peelade jag ansiktet och nu har jag ansiktsmask på. Snygg man blir. Men faktiskt så gör det mycket nu när det börjat bli kallt ute. Min hy är så känslig då, har lätt för att bli torr. Men nu sjutton borde detta göra susen! Man kan göra många olika ansiktsmasker av varor man har hemma. Te.x av yougurt, fil, honung, havre, olivolja, avocado och bär. En annan som ansiktsmask som är bra är med äggvita, citron och honung, som du delar lika.

Börjar kvart i sju imorn igen.... Fy va segt. Men tisdag är jag ledig iaf, så det ska bli super skönt!


På fredag kommer Patrik hit!! Trots att vi ses nu med 1½ veckas mellanrum så känns det som en evighet. Men i helgen jobbar mamma så då kan vi vara lite själva, det blir väl mysigt mitt hjärta:) Sen tänkte jag ta med dig på bio om det passar? va sägs! Jag ska titta på sf nu bara för det om det går någon bra film på bio! puss på dig
mitt gullegryn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback