Första advent

Idag är det första advent och jag har jul feeling. Dagen började med att jag gick upp kvart i sex, för att ta mig till jobbet. Det var en ganska bra dag på jobbet. Vi dukade fint och alla hade det bra. Sen åkte jag och mamma till högsbo 421 för att köpa ny vattenkokade... Mamma förstörde ju den gamla haha. Sen hittade jag en fin topp på h&m och så köpte jag lite nya underkläder på lindex, vi hade lite rabatt där:) Då blir man alltid glad! Sen åkte vi hem och mamma gjorde god torsk! Efter det drack vi glögg och åt saffransbulle! Som är världens godaste bulle! Den borde alla smaka på... mumma.
Till detta tjatade jag till mig att få titta på gossip girl och mamma gick med på det! Efter det tog jag mig ett skönt bad och nu sitter jag här!

Jag saknar dig Patrik. Jag vill få jul feeling med dig. Handla klappar, dricka julmust och glögg, mysa inne med varm choklad, vara ute i snön (när nu den kommer tillbaka?)..... Men ja, jag vill ju också vara i ett tropiskt landskap med dig och det ska vi faktiskt få vara snart!!!! Du vet att du är bäst i världen Patrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback