Annorlunda fredag?

Idag skulle Patrik komma, men nästan alla tåg var utförsäljda redan, så vi bestämde att han kommer på tisdag istället, då får vi mer tid ihop också:) Lite tomt bara här nu när man va inställd på att träffas, men jag har nått att längta efter!!

Slutade jobbet 16.00 idag, så fick jag vänta på mamma som inte var klar heller, så kom inte hem fören 17.00. Då åt jag lite mat, sen deckade jag på soffan haha. Helt slut. Hann inte ta rast på jobbet idag heller. Man behöver faktiskt det för att orka hela dagen. Men men, alla dagar ser olika ut, det är ju det som gör jobbet roligt också.

Nu har jag tittat på idol precis. Visst är alla jätte duktiga och så, men jag måste säga att jag tycker programmet har blivit lite tråkigare än innan? Eller kan jag ha tröttnat haha? Rock-tema är ju kul iaf! Får se vem som åker ut sen då. Jag tror det blir Johan eller Lars... Nu får det allt vara en kille. Eller skulle det inte chocka om Robin (rockkillen) skulle åka ut bara för att folk glömmer rösta på honom. Äsh jag har ingen aning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback