aj aj

Min arm för fortfarande lite ont, han satte sprutan rakt i muskeln igår. Men det går väl över! Idag innan jobbet ska jag och mamma hinna handla lite mat för helgen! Sen ska jag jogga! Det måste jag göra idag! Har blivit så slapp på sistone. Så nu får jag ta tag i mitt liv här. Thailand beach here I come;)

Patrik vi måste köpa lite mer grejer som sköterskan tipsade om från apoteket, men vi har ju 1½ månad på oss! hihihi. Fatta att vi snart åker. Och fatta att vi firar två år snart! Väldigt snart! Hösten känns bara rolig i år. Det poppar upp roliga grejer hela tiden så den där vanliga höstdepressionen hinner liksom inte ifatt en, helt underbart!

Nej nu ska jag ut! Undra vad jag ska ha i lurarna idag?:)


Puss på Patrik!!


Hit ska jag och Patrik åka. Koh Kood, Thailand! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

Kommentarer
Postat av: ida

era fuskisar jag vill oxå mihi :):) gah snart två år tiden ha gått så fort, är så glad för er!!! just de, va skulle du sägaigår blev helt nyfiken så ade du gått när ja kom tillbaka, blä! ses nån dag? (a)

Postat av: fanny

nawww var roligt :) vill också åka, kan jag inte få smita med i din resväska ;D haha vill till värmen nu! Åå tänk att de snart gått två år, tiden går så himla fort <3 Grattis till er :)

2008-11-06 @ 19:49:04
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det har gått så himla fort tycker jag också! Men mysigt att fira:) Ida, haha jag har glömt av vad jag skulle säga! jag vet att jag sa det till dig innan du gick och duscha, men efter det så glömde jag?:/ knas! Fanny, följ du med;)



Ja vi måste ses! Va händer nu i helgen?:)

2008-11-07 @ 21:56:19
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback