Adventsljusstakar

Vaknade i morse med magont och mitt huvud kändes tungt som bly. Gick upp iaf och drack mig en kopp te. Var inte alls hungrig. Men sen åt jag knäckebröd också. Har varit så himla trött idag! Men efter jag suttit och tittat på både Ellen och Oprah så bestämde jag mig för att gå ut. Lyssnade på spicegirls medan jag varvade mellan att jogga och gå. Haha, spicegirls är genier! Tänk att alla flickor för 10 år sedan avgudade dom... Jag hade spice-girls kort som jag bytte med klasskompisar, hade filmer med dom, skivor som jag och mina kompisar stod och mimade till i mitt vardagsrum. Jag tror inte jag var den enda som gjorde detta haha. Spice girls alltså.... Det var tider det.

Har ingenting planerat ikväll faktiskt, och det känns skönt. Vi får se helt enkelt, men just nu verkar det som att jag stannar hemma. Ska jobba hela helgen sen.

Jag tycker verkligen om julen. Det är mysigt när alla ljus och stjärnor börjat kommit upp i fönsterna. Vi har faktiskt satt upp här hemma redan! Men jag har dom gärna uppe! Det ger julkänsla redan nu! 

Om en månad precis så åker jag och Patrik till Thailand! Vi är nog på flygplatsen nu då vid denna tiden.... Väntar på att få stiga på planet som ska ta oss till peking först, där vi ska byta. EN MÅNAD KVAR! Åh jag längtar verkligen nu! Det känns pirrigt faktiskt, helt underbart ska det bli. Bara jag och du Patrik! Få resa på egen hand, klara sig själva. Åh jag kan inte ens drömma om allt vi kommer uppleva där nere, så mycket saker vi kommer se och vara med om. Nu kommer det gå fort!!!! 

Saker jag måste göra innan resan:
Hämta ut mitt visum
Köpa ett till minneskort till kameran?
Köpa myggmedel
Vaxa benen
Skriva packlista
Boka tågbiljett till sthlm
Spara mer pengar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback