Trött söndag

Patrik har åkt hem nu ikväll.... Har varit ensam här hemma nu och tittat på massa tv program.. Det har känts tomt! Hade varit mycket mysigare att titta på dom med dig ju. Jag tycker om dig Patrik. Tack för att du ville komma hit i helgen, det betydde väldigt mycket för mig:)

För igår var vi på studentskiva ute på Kössö som jag skrev om i förra inlägget. Det blev en väldigt trevlig kväll! Alla var jätte fina! Vi fick champange(tror jag?) till fördrink, och sedan åt vi paj och couscoussallad, samtidigt som det hölls tal och annat! Och efterrätt, mandeltårta. Mums. Sedan var det liveband (tvåorna på skolan) och dans! Riktigt kul:) Var lite kallt ute sen bara, och jobbigt att ta sig hem haha. Men vi klarade det du och jag babe. Och som belöning åt vi riskakor när vi kom hem! NAJS!


Tack för en fin helg.
Och för att du är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback