trevlig tisdag

Idag har varit en trevlig dag! Hade först ledigt från första lektionen idag, så började halv 11, väldigt skönt! Då hade vi ensamble och det var faktiskt kul idag, fast dom låtarna är man ju något trött på nu. Sen hade vi luch och efter det kom en snubbe från svenska musikerförbundet och snackade med oss. Tyvärr så somnade jag lite haha, ett litet sömnpiller var han, men ja det kunde ju varit rätt intressant det han pratade om. Efter det hade jag sånglektion, där vi hade betygsnack för att det var min sista sånglektion!!!:( bööhöö! Men jag fick iaf MVG i sång B, så jag är mer är nöjd:) wiie.  Sen åkte jag buss hem och skyndade mig bara för att hämta mitt smink, sen rusade jag hem till Jessica och hennes två kalsskompisar som skulle iväg på sin bal ikväll! Så jag fick sminka henne och hennes kompis Sofia, dom blev så fina så! Och så hjälpte jag lite här och var, och såg hur fina dom blev! Mycket trevligt! Efter det gick jag hem i lugn och ro, åt lite mat, och har försökt jobba på min nedrans låt som ska vara klar på måndag, med partitur och hela skiten... hm får se hur det går! Men ska försöka!

Nu är det natti.


Kommentarer
Postat av: ida

fika imon? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback